Byznys našich klientů: Vyhledávání rekreačního ubytování Pavla Paradeisera

Hauzi_uvodni

Pavol Paradeiser se k podnikání dostal společně s kamarádem z vysoké školy. Z mnoha projektů, které v začátcích zkoušeli, se jim nejlépe osvědčilo právě zprostředkování ubytovacích kapacit, kterému se věnují už 16 let.

Mohl byste představit vaši firmu?

Naše firma se jmenuje Hauzi.cz. Fungujeme jako vyhledávači rekreačního ubytování. Na Slovensku působíme už 16 let a jsme jedni z nejlepších na trhu. V Česku jsme o něco kratší dobu, každopádně chceme se stát jedničkou i na lokálním trhu.

Jak jste se k oboru dostal?

Dostali jsme se k tomu společně s kamarádem z vysoké školy. Zkoušeli jsme různé projekty a tento se nám velmi osvědčil, a tak jsme se mu začali plně věnovat.

Hauzi-ukazka
Ukázka ubytování, které Hauzi zprostředkovalo (credit: Hauzi, s.r.o.)

Má váš obor nějaká specifika?

Specifické je to hlavně v tom, že Slovensko je, co se trhu týče, úplně jiné než Česko. Na českém trhu je daleko těžší se prosadit.

Takovým hlavním specifikem je ale celkově náš proces práce, jelikož fungujeme úplně jinak než například Booking. Zprostředkujeme kontakt přímo s majitelem ubytování, který nám platí ročně poplatek za zprostředkování, a tím je vlastně cena za to ubytování levnější, jelikož je bez provize.

Setkali jste se v začátcích s překážkami?

Ano, překážky určitě byly, ty jsou vždycky. Když jsme ale začínali před 16 lety na Slovensku, tak to bylo úplně o něčem jiném. V tu dobu toho na internetu nebylo tolik a bylo daleko lehčí se prosadit.

Jak se vaše podnikání od začátku proměnilo?

Určitě se to proměnilo ze startupu, kdy jsme zkoušeli různé typy podobných stránek, které se nakonec neudržely, a začali jsme se věnovat tomu, co děláme nyní. Podle mě je lepší se specializovat a soustředit na jednu věc, kterou budete dělat opravdu kvalitně.

Zakladatel
Zakladatelem projektu Hauzi je Pavol Paradeiser (credit: Hauzi.cz, s.r.o.)

Je něco, co vás odlišuje od konkurence?

Přímý kontakt a tím pádem i levnější cena pro koncového zákazníka.

Konkurenci určitě máme, ale myslím, že je to hlavně o tom, zda se umí ta daná služba prosadit a nastavit si dobře reklamy.

Co je vaším pracovním cílem?

Naším pracovním cílem je určitě se prosadit v jiných regionech Evropy.

Zprostředkujeme kontakt přímo s majitelem ubytování, který nám platí ročně poplatek za zprostředkování, a tím je vlastně cena za to ubytování levnější, jelikož je bez provize.

Co vám jako začínajícímu podnikateli pomohlo, odkud jste získával rady do začátku?

Učil jsem se hlavně samostudiem a testování toho, co funguje nejlépe. A samozřejmě, aby se člověk prosadil, je důležitá pracovitost. Hlavně, když začínáte od nuly, tak máte kolikrát daleko větší motivaci než člověk, který zdědil firmu například po rodičích.

Jak proběhla vaše spolupráce s Ofigo?

Naprosto v pořádku, je to velmi kreativní. Jsem náročný a velmi málo chválím, ale spolupráci s Ofigo musím opravdu pochválit. Byl jsem velmi spokojený.

Komentáře

Další články

Žádné články k zobrazení.