Chcete být vidět? Rádi nasdílíme i váš příběh

16 statečných. sdílíme příběhy vašeho podnikání

Pro naše klienty se snažíme dělat maximum. A rádi přidáváme i něco navíc. Mimo to, že jim založíme firmu nebo zprostředkujeme virtuální sídlo, je bezplatně podpoříme i originální reklamou — sdílením jejich podnikatelského příběhu. Chcete se podělit o ten svůj? Pojďme ho odvyprávět společně.

I naše Ofigo má za sebou příběh, díky kterému jsme na trhu dodnes vidět. Přečtěte si ho tady.

Ukážeme vaše podnikání světu

Přidanou hodnotu v podobě článku na našem blogu využila už řada klientů před vámi. Přišli k nám jako začátečníci, dnes s úsměvem počítají množství návštěvníků na svém webu, zákazníky i tržby.

Tak třeba David Papuga se nadchl pro nízkoenergetické dřevostavby přesně na míru klientům. Chtěl, aby založení firmy proběhlo rychle a hladce – a proto oslovil Ofigo. Dnes se tomuto podnikání věnuje naplno pod značkou Evo House.

Zuzanu Zdražilovou odjakživa zajímala psychologie a poradenství. A co víc, zaujal ji i trénink mozku pomocí EEG biofeedbacku. Chtěla v tomto oboru začít podnikat, ale chyběla jí dostatečná podpora, s níž by to rozjela. A tak jsme jí pomohli. Její unikátní společnost Neuron BFB dnes pomáhá dětem i dospělým bojovat proti nepozornosti, hyperaktivitě, úzkostem nebo třeba depresím.

Svůj sen si splnila taky Doubravka Zika, zakladatelka firmy Veridicus. Jejím cílem bylo změnit pohled Čechů na portugalská vína. S tím se ozvala naší společnosti. Dnes je na trhu známou podnikatelkou, která dováží nejlepší vína z rodinných vinic v Portugalsku.

Osobních příběhů lidí, kterým jsme pomohli nastartovat podnikání, je mnohem víc. Přečtěte si rozhovory, ke kterým neustále přibývají další.

Nízkoenergetické dřevostavby Davida Papugy
Nízkoenergetické dřevostavby Davida Papugy

Co vám článek přinese a jak na něj?

Je to jednoduché, pokud patříte mezi naše klienty a chcete, abychom o vás napsali, dejte nám vědět. Nejlépe na e-mail: office@ofigo.cz. Spojíme se s vámi a pustíme se do práce. Příspěvky, které tvoříme, mají obvykle podobu rozhovoru. Poprosíme vás proto o zodpovězení několika otázek o vašem byznysu. A rozhodně se nám budou hodit fotky, protože jak se říká: jedna (dobrá) fotka vydá za tisíc slov.

Taková reklama v podobě příběhu firmy vám nepřinese jen jeden marketingový článek navíc. Dá se s ní velmi dobře pracovat i do budoucna:

  • součástí článku budou také odkazy na váš web, takže se k vám čtenáři rychle a snadno dostanou,
  • s textem budete mít v kapse kvalitní linkbuildingový článek, takže vás potenciální zákazníci lépe najdou v nejznámějších vyhledávačích,
  • a váš příběh rádi nasdílíme i na Facebooku a v našem newsletteru, který dnes odebírá přes 8 tisíc lidí

To už stojí za to, co říkáte? Pokud tedy patříte do „našeho týmu“ a chcete otevřeně sdílet své zkušenosti ze začátku i příběhu podnikání, napište nám.

Komentáře

Další články

Žádné články k zobrazení.