Chcete být vidět? Inspirujte se příběhy našich klientů a přidejte se k nim

Chcete být vidět? Inspirujte se příběhy našich klientů a přidejte se k nim

Pro své klienty se snažíme dělat maximum. A přidáváme i něco navíc. Mimo to, že jim založíme firmu nebo zprostředkujeme virtuální sídlo, je podpoříme netradiční reklamou. Tou je osobní příběh firmy. Pokud s námi budete spolupracovat a projevíte zájem také o tento typ reklamy, postačí nám od vás pár fotek a vět, které vás přiblíží veřejnosti. Zbytek nechte na nás.

I naše společnost má za sebou příběh, díky kterému jsme na trhu dodnes vidět. Přečtěte si ho tady.

Spolupráce s námi vás posune, jinak to být nemůže

Přidanou hodnotu v podobě článku na našem blogu využila už řada klientů před vámi. Přišli k nám jako začátečníci, dnes s úsměvem počítají množství návštěvníků na svém webu, zákazníky i tržby.

Tak třeba David Papuga se nadchl pro nízkoenergetické dřevostavby přesně na míru klientům. Chtěl, aby založení firmy proběhlo rychle a hladce – a proto oslovil Ofigo. Dnes se tomuto podnikání věnuje naplno pod značkou Evo House.

Zuzanu Zdražilovou odjakživa zajímala psychologie a poradenství. A co víc, zaujal ji i trénink mozku pomocí EEG biofeedbacku. Chtěla v tomto oboru začít podnikat, ale chyběla jí dostatečná podpora, s níž by to rozjela. A tak jsme jí pomohli. Její unikátní společnost Neuron BFB dnes pomáhá dětem i dospělým bojovat proti nepozornosti, hyperaktivitě, úzkostem nebo třeba depresím.

Svůj sen si splnila i Doubravka Zika, zakladatelka firmy Veridicus. Jejím cílem bylo změnit pohled Čechů na portugalská vína. S tím se ozvala naší společnosti. Dnes je na trhu známou podnikatelkou, která dováží nejlepší vína z rodinných vinic v Portugalsku.

Osobních příběhů lidí, kterým jsme pomohli nastartovat podnikání, je mnohem víc. Přečtěte si rozhovory, ke kterým neustále přibývají další.

Co vám článek o vaší firmě přinese

Reklama v podobě příběhu firmy vám nepřinese jen jeden marketingový článek navíc. Do budoucna se s ním dá velmi dobře pracovat, protože:

  • součástí článku budou také odkazy na váš web, takže se k vám čtenáři rychle a snadno dostanou,
  • váš příběh budeme sdílet na Facebooku a nezapomeneme označit vaši firmu,
  • s textem budete mít v kapse kvalitní linkbuildingový článek, takže vás potenciální zákazníci snadno najdou v nejznámějších vyhledávačích.