Byznys našich klientů: Milan Lorenc se snaží k rybaření přistupovat komplexně

Byznys našich klientů: Milan Lorenc se snaží k rybaření přistupovat komplexně

Milan Lorenc provozuje obchod Na Háčku, který se specializuje na rybářské potřeby. Jak správně skloubit koníček s podnikáním a jak to momentálně vypadá s rybařením v Česku se dočtete v našem novém rozhovoru.

 

Mohl byste představit našim čtenářům, jaké poskytujete služby nebo produkty?

Provozujeme obchod s rybářskými potřebami v Miroslavi a ve Znojmě. Jsme zaměření především na značky Mivardi a Delphin, plus nějaké naše výrobky. Primárně se zaměřujeme na kamenné prodejny, ale provozujeme i e-shop.

 

Zmínil jste přímo vaše výrobky. O co přesně se jedná?

Z naší strany je to hlavně krmení, typicky boilies, pelety a různé doplňky pro rybolov.

 

Co vás k podnikání v tomto oboru přivedlo?

Pro mě je rybaření celý život, na ryby chodím od útlého věku, kdy jsem začal chodit s tátou. To samé kolega, jsme oba rybáři srdcem i duší. Pro nás je to životní styl. Pro nás je to takový splněný sen, že jsme skloubili práci a koníček dohromady

 

Na Háčku také pořádají workshopy a akce pro děti
Milan skloubil práci a koníček dohromady

Je něco, co vás odlišuje od konkurence?

Máme to postavené na osobním přístupu a vazbě k zákazníkovi. Chceme, aby se u nás lidi cítili jako doma, ne jako ve škaredém marketu. To nám zároveň získává zpět hodně klientů.

 

Setkali jste se v začátcích s překážkami?

Náš prvotní start byl až nečekaně dobrý. Ani jsme nevěřili, že jsme všechno schopni zrealizovat a zaplatit tak rychle. Jediná překážka je druhá prodejna, kterou jsme otevřeli v době covidu a to nám teď trochu dělá problémy.

 

Tím se dostáváme k covidové krizi. Jakým způsobem se vás dotkla? Museli jste něco měnit, případně nějaké služby přidat?

Dotklo se nás to citelně. Nikdo nevěděl, co bude, tak jsme narychlo spustili e-shop a na prodejny jsme zavedli rozvozy s možností bezkontaktních plateb, takže zboží přivezeme zákazníkům přímo k domu. Tímhle jsme první krizi překonali, teď to ale vypadá na druhou.

 

Jak se díváte na rybaření v Česku?

Rybaření v Česku jde pořád nahoru, nových rybářů přibývá, jen je problém, že zde úplně není výchova mládeže. To se snažíme trochu změnit, pořádáme akce pro děti, kde je učíme chytat a výchova mládeže je jedním z našich takových cílů. Chceme, aby měli možnost si vše vyzkoušet. Zároveň podobné workshopy provozujeme i pro různé firmy, pořádáme veletrh, chceme začít dělat závody. Snažíme se k tomu přistupovat globálně. Naučit děti, naučit lidi chodi na obchod, kde jsou spokojení a zároveň spolupracovat i s ostatními rybáři, co chtějí závodit a snaží se nějak prosadit.

 

Jak proběhla vaše spolupráce s Ofigem?

Nad očekávání výborně, nečekal jsem tak rychlý servis a poradenství a můžu vás jedině doporučit.

 

Pokud vás náš rozhovor zaujal, více o Milanově firmě najdete na www.nahacku.com.