Byznys našich klientů: Avalon Marketing tvoří kompletní marketing

Byznys našich klientů: avalon marketing tvoří kompletní marketing

Vít Kroutl se rozhodl, že bude firmám pomáhat s marketingem za příznivé ceny. Vztah se svými klienty si zakládá na vzájemné důvěře a prozákaznickém přístupu. V současné komplikované situaci se snaží klientům vycházet maximálně vstříc a netrvají mermomocí na vyplácení paušálních částek. Jak se jim osvědčila strategie win-win?

Mohl byste představit vaši firmu a říct, jak jste se k vašemu oboru dostal?

Jsme komplexní marketingová agentura. Studoval jsem management sportu v Brně na Masarykově univerzitě, kde je jednou z hlavních náplní marketing sportu. To mě dostalo k tomu, že jsem začal dělat marketing ve společnosti Decathlon pro pobočku na Zličíně v Praze, kde jsem měl na starosti správu online i offline marketingu. Tím přišel impuls, že jsem začal oslovovat kamarády, co mají firmy, že jim můžu pomoci s propagací jejich společností. Nejprve to bylo na zkoušku, nic jsem za to nechtěl a postupně se nám dařilo získávat nové zákazníky a zvyšovat zisk. Oslovil jsem svého bratrance (pozn. druhý majitel firmy) a založili jsme marketingovou společnost Avalon. On je právník a já jsem měl kontakty z Decathlonu a zkušenosti s grafikou, správou sociálních sítí, tvorbou videí apod. Postupně se náš tým rozšířil a v současnosti už čítá pět lidí. Rozhodli jsme se, že budeme doručovat firmám cenově přijatelné komplexní marketingové řešení, které bude založené na vzájemné důvěře a prozákaznickém přístupu.

Zakladatel-1
Vít Kroutl spoluzaložil firmu se svým bratrancem

Má váš obor nějaká specifika?

Ano, samozřejmě má. Nejdůležitější, alespoň dle mého názoru, je mít kontakty či známé, kterým můžete své služby poskytnout a ukázat tak, že něco umíte, je první krok k tomu, že díky doporučením získáte nové klienty. Další věc je unikátnost dodávaného řešení, tak aby lidé či firmy měli důvod si pro svoji prezentaci zvolit právě vás. Vytváříme věci na míru. Já říkám, že jsme takový novodobí řemeslníci, když si necháte udělat skříň na míru a nekoupíte si ji zrovna v Ikei, tak to bude zkrátka skříň jen pro vás a bude jediná na světě. Jsme schopni malým podnikatelům a středním firmám doručit řešení, které bude stejně jedinečné, jako ta skříň. Musíme se snažit být jiní než konkurence a přicházet s novými nápady. Zároveň hodně stavíme na osobním kontaktu. Máme hodně klientů, kteří provozují restaurace a doba je momentálně taková, jaká je. Takže pro nás není úplně priorita vymáhat paušální částku, kterou máme za naši práci ve smlouvě, chápeme jak se věci mají a snažíme se přistupovat ke klientům lidsky. Což třeba nedělají některé velké agentury, které tyto částky naopak obvykle vyžadují, ale je to firma od firmy.

Je něco, co vás odlišuje od konkurence?

Ano. Myslím si, že jsme velice prozákaznická firma. Neúčtujeme zákazníkovi každou „prkotinu”, ale snažíme se najít tzv. win-win strategii, tedy profitující strategii pro obě strany. Důležitá je pro nás také rychlost dodávaného řešení v požadované kvalitě.

Často se nám stává, že obchodní partnerství přeroste do přátelství.

Nakousl jste téma koronavirové krize. Jakým způsobem se vás dotkla?

Jak jsem říkal, snažíme se maximálně vyjít vstříc klientům a věřím, že ve finále se nám to vrátí. S klienty fungujeme spíše jako obchodní partneři, než dva právnické subjekty a snažíme se spolu vždy najít nejlepší řešení. Často se nám stává, že obchodní partnerství přeroste do přátelství. Pak chápete ještě víc, že tahle vstřícnost je momentálně skutečně nutná. Zároveň, i když doufám, že se to nestane, může nastat obrácená situace, že například nestihneme dodat zakázku včas nebo se dostaneme do nějakých jiných problémů a klienti nám tak vstřícnost oplatí.

Co je vaší pracovní metou?

Začali jsme podnikat loni v listopadu a cíl na první rok je vybudovat si stálou klientelu, na čemž pracujeme. Dalším cílem je náš web a sociální sítě, jenže nám najednou přibylo hrozně moc práce a zároveň jsme zjistili, že pokud klientům dodáváme kvalitní práci, nevadí jim, že nám web chybí, ale jak praví známé pořekadlo kovářova kobyla…. (což už tedy neplatí – přesvědčit se můžete na: www.avalon-marketing.cz). Tenhle rok chceme přežít covid a pomoct ho přežít i klientům. Příští rok pak zvyšovat obrat a úplný top cíl je vytvořit tři pobočky, ideálně v Českých Budějovicích, kde máme aktuálně nejvíc klientů, a poté v Praze a Brně.

Jak proběhla vaše spolupráce s Ofigem?

Spolupráci s Ofigo hodnotím velice kladně, pokud to spočítám, tak firmu jsme měli založenou do 7 dní od odeslání požadavku. Vše nám bylo vysvětleno a myslím si, že služby společnosti Ofigo s.r.o. můžu jen doporučit.

Stránky společnosti najdete na www.avalon-marketing.cz.

Komentáře

Další články

Žádné články k zobrazení.