Dopisy, výpisy nebo oznámení, které k nám dorazí, Vám pravidelně naskenujeme a přepošleme na e-mail uvedený v objednávce. Jako základ skenujeme 8 stran textu za měsíc (zhruba pět klasických dopisů) — jde o počet, který odpovídá poště naprosté většiny našich klientů. A pokud Vám chodí pravidelně zásilek více, domluvíme se společně na individuálních podmínkách.
Zásilky, které přijdou doporučeně nebo do vlastních rukou, nepřebíráme. Vždy vám ale pošleme oznámení o jejich uložení na poště, kde si dokumenty můžete vyzvednout, nebo nechat přeposlat na jinou adresu v Česku.
Důvodem je hlavně bezpečí našich klientů. Poštu do vlastních rukou pochopitelně převzít ani nemůžeme, u doporučené pošty ale hrozí tzv. fikce doručení. Kdybychom dopis převzali, může od té chvíle začít běžet lhůta, např. pro odvolání proti přestupku. A pokud v té době budete zrovna pryč, třeba na dovolené, dorazí k Vám pošta pozdě. Více se dozvíte také v našem článku Pošta ve virtuálním sídle.
Hlavně ty objemné a rozsáhlé, jako noviny nebo časopisy. Pokud takové zásilky dorazí, dáme vám o nich vědět a sami rozhodnete, jak s nimi naložit. Můžeme vám je za poplatek přeposlat, nebo rovnou skartovat. Reklamní katalogy a spam skartujeme automaticky.
Ano. Vybranou poštu vám po domluvě přepošleme kurýrem. Cena za tuto jednorázovou službu je 99 Kč (bez DPH) pro formát A4 s váhou do 2 kg a doručením v rámci ČR (na Slovensko je to 149 Kč).
Jestli podobné dokumenty dostáváte pravidelně a nechcete opakovaně řešit jejich přeposílání, můžete si zřídit dosílku přímo u České pošty. Zásilky pak budou chodit automaticky na Vámi vybranou adresu.
Pokud změníte svůj e-mail, napište nám o tom prosím zprávu ze své původní adresy, abychom mohli nastavit nové přeposílání. Jestli už ke schránce nemáte přístup, můžeme změnu vyřídit i po telefonu.
Zprávy i naskenované dokumenty posíláme vždy ze stejného e-mailu:
dokumenty@naskenuji.cz.
PS: Když si přidáte naši adresu do výjimky antispamového filtru, zajistíte, že Vaše naskenované zásilky omylem neskončí mimo doručenou poštu.