Kam se posunul byznys našich klientů společnosti Milica a Studia Vokál?

Milica-vokal-uvodni

Tomáš Prášek založil společnost Milica v roce 2019 a začal českým zákazníkům nabízet produkty financované crowdfundingem. Jak se od článku z minulého roku jeho byznys posunul?

Kam se posunul byznys našich klientů studia vokál a společnosti milica?
Jak se vyvíjí podnikání našich klientů Milica a Studio Vokál?

Jak se váš byznys posunul od loňska, kdy jsme spolu mluvili naposledy?

Minulý rok byl z hlediska vedení firmy velmi náročný, vzhledem k rozdílným názorům, jak firmu vést, jsme byli nuceni se rozloučit se Samuelem, jedním ze zakladatelů firmy. Naštěstí do společnosti nastoupil nový investor, který tomu, co děláme věří a vidí v tom velký potenciál růstu. Spolu s ním nyní rozhodujeme o směru vývoje firmy.

Stále na denní bázi vyhledáváme a testujeme nové produkty z crowdfundingu, zákazníky o tom pak informujeme pomocí našich sociálních sítí a newsletter emailingu. Do konce roku bychom pak chtěli mít portfolio s již více jak 200 produkty (nyní máme cca 60).

Změnila/vyvinula se nějakým způsobem vaše vize, nebo váš cíl?

Náš cíl je tak nějak stejný, zásobovat tuzemský trh ověřenými produkty z crowdfundingu. K tomuto účelu jsme například vytvořili YouTube kanál: Unboxnito, kde se snažíme o edukování trhu ohledně těchto specifických produktů.

Zažil jste v posledním roce něco, o co byste se chtěl podělit?

Zákazníci již tak nějak tuší, co od nás mohou očekávat a tak se můžeme nyní pyšnit 100% hodnocením na Heurece a 96% na zboží.cz. To nám říká jasně, že to, co děláme má smysl ?

Kam se posunul byznys našich klientů studia vokál a společnosti milica?
Tomáš Prášek založil vlastní youtube kanál „Unboxnito“, kde se snaží diváky vzdělávat o specifických produktech

Ondřej Šašek a Lukáš Brázda v Brně vytvořili otevřené podcastové studio s cílem vytvořit jedinečnou komunitu kreativních lidí, kteří by se vzájemně podporovali. Plní se jim tento cíl od chvíle, kdy jsme spolu před rokem mluvili?

Jak se váš byznys posunul od loňska, kdy jsme spolu mluvili naposledy?

Velmi, jako startupový projekt se neustále posouváme. Máme za sebou už přes desítku pořadů na různá témata. Rozšířili jsme naše portfolio o další služby jako je např. „Kurz rétoriky“. Spustili jsme program pro mladé do 26 let, který nazýváme „Zobáci“. Stačí poslat audio představení tématu, o kterém chceš mluvit, a když to bude mít smysl, tak zajistíme produkci podcastu až o 5 dílech. Peníze řešit nemusíš, je to na nás. Chceme tak otevřít nová témata a třeba pomoct najít sponzory, kteří naše Zobáky podpoří finančně, aby mohli dál pokračovat v tvorbě.

Změnila/vyvinula se nějakým způsobem vaše vize, nebo váš cíl?

Naše vize je pořád stejná: chceme podporovat podcast jako hodnotný žánr a neustále přidávat skrze naše studio kvalitní obsah. Nyní i sdružujeme komunitu lidí, kteří u nás podcasty nahrávají, a pořádáme pro ně jednou měsíčně setkání, kde mají možnost si vzájemně dát zpětnou vazbu, propojit se nebo se pozvat do svých podcastových pořadů.

Zažil jste v posledním roce něco, o co byste se chtěl podělit?

Začali jsme jako studio podporovat Ligu vozíčkářů a myslíme si, že tento podcast skvěle obohatí posluchače o problematice lidí na vozíku. Také jsme udělali novou přestavbu studia, takže teď už to u nás opravdu vypadá jako ve velkém obýváku.

Kam se posunul byznys našich klientů studia vokál a společnosti milica?
Ve Studiu Vokál se díky jeho přestavbě dnes podcasteři mohou cítit jako v obývacím pokoji

Komentáře

Další články

Žádné články k zobrazení.