Byznys našich klientů: Multifunkční firma Matěje Marka

Byznys našich klientů: Multifunkční firma Matěje Marka

Matěj Marek začal podnikat jako velmi mladý, a právě jeho mládí se ukázalo být největší překážkou a předsudkem při obchodních jednáních. Díky své vytrvalosti si ale získává kontakty v oboru a zároveň od svých klientů dostává dobré recenze. Během koronaviru se firma Digital Wish nemohla věnovat focení a natáčení akcí, a tak se začala zabývat Přečtěte si více o Byznys našich klientů: Multifunkční firma Matěje Marka[…]

Celý článek

Byznys našich klientů: Výživové poradenství Davida Hrůzy

Byznys našich klientů: Výživové poradenství Davida Hrůzy

David Hrůza se o výživové poradenství začal zajímat, když řešil vlastní problémy s váhou. Svým klientům radí, jak se správně stravovat a hýbat, aniž by jim doporučoval další doplňky stravy. Překvapilo ho, že práce výživového poradce je do velké míry o tom, jak správně motivovat lidi. Jak se obor výživového poradenství změnil vlivem koronakrize?   Přečtěte si více o Byznys našich klientů: Výživové poradenství Davida Hrůzy[…]

Celý článek

Byznys našich klientů: Logistika a doprava Pavla Fialy

Byznys našich klientů: Logistika a doprava Pavla Fialy

Pavel Fiala chtěl založit vlastní společnost, ve které by mohl využít svoje zkušenosti z předchozích zaměstnání. Založil firmu, která zajišťuje logistiku a dopravu. Hlavním specifikem je podle něho potřeba rychle se umět přizpůsobit náhlým změnám, ke kterým může docházet. Co ho na počátku podnikání zaskočilo a jak se v této turbulentní době jeho byznys proměnil? Přečtěte si více o Byznys našich klientů: Logistika a doprava Pavla Fialy[…]

Celý článek

Byznys našich klientů: Vratné obaly Ondřeje Širočky

Byznys našich klientů: Vratné obaly Ondřeje Širočky

Ondřej Širočka si v minulém zaměstnání všímal toho, že jednorázových obalů je kolem nás až moc. Přemýšlel o tom, jestli se jídlo nedá balit udržitelněji, až ho napadla myšlenka vratných obalů. REkrabičku můžete potkat v gastropodnicích na území celé České republiky. Jaké ambice tento projekt má a jak získala REkrabička svůj zaoblený design?   Mohl Přečtěte si více o Byznys našich klientů: Vratné obaly Ondřeje Širočky[…]

Celý článek

Byznys našich klientů: Opravy silnic s Petrem Bukalem

Byznys našich klientů: Opravy silnic s Petrem Bukalem

Petr Bukal založil společnost, která opravuje silnice a cesty a využívá k tomu moderní technologie. Snaží se zachraňovat silnice dříve, než by jejich stav došel do takové fáze, že by se už opravit nedaly a musely by se udělat celé nové. Na počátku svého podnikání se setkal s nedůvěrou zákazníků k technologii, kterou neznali. Musí Přečtěte si více o Byznys našich klientů: Opravy silnic s Petrem Bukalem[…]

Celý článek

Byznys našich klientů: Vzdělávání IT profesionálů s Jiřím Koudelkou

Byznys našich klientů: Vzdělávání IT profesionálů s Jiřím Koudelkou

Firma KnowIT se zaměřuje na vzdělávání IT profesionálů, ale jde na to jinak než většina ostatních školících firem. Odlišuje se tím, že neučí konkrétní technologie, ale koncepty. Kromě školení ve firmách vyučují i na vysokých školách, kde praktikují zážitkové učení. Co Jiřího Koudelku a jeho kolegu přivedlo k nápadu založit vlastní společnost a jak si Přečtěte si více o Byznys našich klientů: Vzdělávání IT profesionálů s Jiřím Koudelkou[…]

Celý článek

Byznys našich klientů: Australské sportovní oblečení Martiny Černé

Byznys našich klientů: Australské sportovní oblečení Martiny Černé

Martina Černá se rozhodla do České republiky přinést svou oblíbenou australskou značku funkčního sportovního oblečení Lorna Jane. Kromě toho, že oblečení je vyrobeno z kvalitních materiálů, které vydrží dlouhé roky, propaguje Lorna Jane i zdravý životní styl. Na zakládání společnosti pro ni bylo nejsložitější získat všechna potřebná povolení. Co se značkou plánuje do budoucna?   Přečtěte si více o Byznys našich klientů: Australské sportovní oblečení Martiny Černé[…]

Celý článek

Byznys našich klientů: Módní e-shop Lindy Herynk

Byznys našich klientů: Módní e-shop Lindy Herynk

Jako velká fanynka módy se Linda Herynk rozhodla založit s kamarádkou fashion e-shop. Nejvíc si zakládá na svém osobním přístupu k zákazníkům, kvalitním zboží a zákaznické podpoře. Vnímá rozdíl mezi zakládáním e-shopu v roce 2016 a 2019, hlavně z toho důvodu, že se Instagram za tu dobu hodně vyvinul. Co plánuje se svým byznysem do Přečtěte si více o Byznys našich klientů: Módní e-shop Lindy Herynk[…]

Celý článek